Alla inlägg den 9 juni 2012

Av Josefin Wallin - 9 juni 2012 12:47

Blir ledig i eftermiddag!

 

Av Josefin Wallin - 9 juni 2012 10:35

Först och främst vill jag säga att det är kul att det är så många som läser;) Tycker fortfarande att det är lite muppigt att blogga men jaja....Jag verkar ju ha något behov av det just nu. Tänkte även skriva lite mer om Felix här. Det är därför jag är så trött i dag. Vi körde nattvandring större delen av natten/morgonen. Fast jag hade både öppnat fönstret och satt på fläkten så pärlades svetten i hans panna. Hans pupilerna var stora och svarta.

Jag hade känt det på mig redan när vi la oss att det skulle bli en lång natt. Han prata/tjata obetydliga ord/meningar i ett rasande tempo med mig,bara någon milimeter ifrån mitt ansikte. Jag vet idag, att hur provicerad man än blir måste man behålla lugnet. Och vad är altenativet om man inte skulle orka? Inga! Sjukt va..Men hur som helst sluta det med att Felix ville gå ut! Och det är nu!!! Felix hoppar i ett par för stora skor, iklädd enbart kalsonger och jag efter i linne och trosor. Rycker åt mig ficklampan och säger så positivt man kan utan att han ska upptäcka teatern...-"Ja visst kan vi gå ut lite, det går jättebra;)" Mörkt och lite duggregn, Felix säger att det är kallt..Vi går lite på tomten..våga inte säga att vi borde gå in för då blir det oftast motsatt effekt. Men han hade lite rätt här, vi behövde gå ut, kanske för att ett utbrott var påväg...Hans puls innan var otroligt hög och min med så nerkylningen var bra! Vi går in efter en stund och nattvandringen fortsätter inne igen...

Våga inte tittde vad klockan var när jag hörde att hans andetag blev djupa och mummlet slutat. Man vill inte veta hur få timmars sömn man fått denna natt...men det var ljust ute nu...Så lite segt idag, jag lurade min sockerkänsliga kropp med lite tårta till frulle! Men känner mig pigg och glad ändå och Felix har gett mig en glimt i ögat på morgonen!

   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards