Direktlänk till inlägg 14 juni 2012

Tempo!!!

Av Josefin Wallin - 14 juni 2012 21:35

4-5 timmar sömn blev det i natt..... men vaknade pigg i morse;) Maria från skolan kom och Felix vaknade glad med. Så med en kopp kaffe i magen gav jag mig i väg i full gas mot Herrsäter för att fixa med flytten...sprang som en iller med lådor och allt vad man nu har samlat på sig. Surra fast på kärran och klämde in Selma fram som var det ända utrymmet som fanns kvar. Kom hem tog en sen luch/frukost och fixa här hemma...fortfarande pigg och massor av dagen kvar. Så satte mig med pappersarbete...... oj, vad mycket det är med gård och får som ska fyllas i om och om igen...Sen in med Selma, posta, handla och sprang korta varavet i Åtvid på 20,18 rundan är 4,38 km...helt ok med en hund som ska stanna och göra "behov" hit och dit och så är det ganska så mycket backar me...Stanna på vägen hos Farmorn och Farfarn och bara njöt av att sitta där och lyssna när dom berätta om sin resa i Italien. Åt kakor och drack kaffe! Sen hem koppla upp gråhundarna och sprang i 28 minuter med dom. Jag låg i högt tempo hela vägen. Så Nu ska jag  kl 21,46 fixa middag här grillat och färskpotatis och gå ner till fåren och ge dom lite pellets...känner moig fortfarande pigg men tror att jag kommer sova gott ikväll;) Jo, kommer inte läsa igenom detta så varning för lustiga ord och meningar...men sådan är jag!!!haha Trevlig kväll!!!

         

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin Wallin - 9 juli 2012 22:54

Kort inlägg. Trött....Men vill tacka för alla mejl och sms ser att det är väldigt många som är inne och läser...Betyder otroligt mycket går inte att bskriva i ord, det är rörande...Många frågar även vad man kan göra för oss.. och det är svårt, är väl...

Av Josefin Wallin - 8 juli 2012 21:56

I dag gick det för långt! Efter alla dessa år orkade jag inte mer. Dom tre senatse dagarna har Felix (min bror) misshandlat mig och min familj. Skriver detta inlägg nu för att dett måste synas utåt! Syns man inte så hörs man inte.  Felix har autist...

Av Josefin Wallin - 6 juli 2012 00:55

Det blir inte så mycket bloggande nu. Är väldigt rörigt med Felix och jag är inte ledig något......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards