Alla inlägg under april 2012

Av Josefin Wallin - 26 april 2012 22:44

Starta dagen med att konstatera att jag sovit lite i vanlig ordning gahh iriterande, sov människa!!! Men tog igen lite vila när jag fixa fransarna på Harink...så gött slipper smink i en månad nu;)

Kände mig så seg och trött i kroppen idag. Var inte motiverad att träna med andra alls fast att det verkar vara ett härligt gäng. Och vet att jag sist tyckte att det var jätteskoj. Fick sådan plötslig längtan till skogen och ta ett oplanerat varv med någon av hundarna där... Nettan är inte med idag, och hon är ju min halva styrka, motivation osv...Satt en stund på parkeringen och vela hur jag skulle göra. Detta är inte gänget man vill komma till i lite dålig form. Hade vilodag igår men kanske skulle haft en dag till? Vad vet jag??? Springa kan jag, men kunskap om träning har jag ingen. Går på känslan mest haha

Vi skulle springa i 4 minuter gånger ganska snabbt sen vila tre imellan...jag kände mig väldigt lost... har inte en aning om hur jag ska lägga upp det här. Fick låna klocka av Daniel som jag inte titta på en ända gång. Men sprang ihop med em jättetrevlig kille som jag sprang med förra gången en sån "energigivare". Drog på lite i sista och jag tror det gick bra..kände mig stark hela passet. Men det är kul, riktigt roligt att pressa sig lite eller mycket jag drog på i sista som sagt.. Nu ska jag packa ner bössa och hundkoppel för utställning och bäverjakt i helgen underbart!!!! 

 

Av Josefin Wallin - 25 april 2012 08:52

Dom är ju så vackra, och från och med nu fram till hösten erbjuder naturen friplock på blommor. Jag har lite mani på att stanna och plocka blommor;)

Lite pics, ett från Mammas tomt där hela gräsmattan är täckt av Skillor .

     

Av Josefin Wallin - 24 april 2012 22:59

Nettan och jag körde Bysjön i dag och vad ska jag säga om rundan?? Vi prata oss genom rundan så jag vet varken tid eller hur det var. Energigivande och lättsamt precis som vi är och våran inställning till träning...Solen gick ner och fick så fina "mobilbilder" som blev bra!

Kan inte välja ni får många bilder idag...Vacker! Kärlek! Pörtet! 

               

Av Josefin Wallin - 24 april 2012 21:27

Var tränade golf och tro det eller ej men jag har lyckats sträcka mig i ryggen, och då inte under tiden jag tränade golf utan när jag skulle dra igen en dörr lite hårt...haha... ja jag säger då det! Hur som helt så gjorde det då självklart skitont när jag skulle svinga men fördelen med detta var att jag då inte tog i över huvudtaget och slog istället riktigt bra!

Ja - det kommer tydligen alltid något gott ur något mindre bra!


Efter det tog jag en löptur runt Bysjön, 11km, skönt!


    

Av Josefin Wallin - 24 april 2012 11:13

     

Av Josefin Wallin - 24 april 2012 10:29

Efter vaknat till från behandling blev det att möta upp team Ida och köra backpass i hacket. Hurtiga cyklar hem med!!

 
Av Josefin Wallin - 24 april 2012 10:27

Sen var jag på ansiktsbehandling på Nettans och lite produkter lyckades dom lura på mig med;)

 
Av Josefin Wallin - 24 april 2012 10:16

I söndags var jag på gruppandning väldigt speciellt vill jag lova! Inget för en rastlös själ som jag. Passa på att glömma min väska i Norrköping så min lediga shoppingdag med min "tonåring" Amanda blev i Norrköping. Hitta lite smått å gott!

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards