Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Josefin Wallin - 7 maj 2012 21:15

I går, söndag, var jag ute hela dagen. Trotsade pollenallergin och tog den smällen på kvällen när jag kom och fy fasen - det var inte kul då men det var det värt. 

Hur som helst så är det så galet fint ute. Ett par timmar hade jag med mig Jossans hund Weenie, så fantastiskt trevlig hund!! Längtar efter en egen men förhoppningsvis så har jag det snart :)


   

Murkla!

     

 

Av Josefin Wallin - 7 maj 2012 09:10

Jossan och jag försökte hela dagen att få ihop det så att vi skulle kunna köra intervaller tillsammans. Men vi jobbade båda lite länge + på att vi var lite långt i från varandra så vi fick köra var för sig. Längtar till att vi bor nära - det gör vi snart!


Jag åkte till Elljusspåret i Åtvidaberg och köra 2min snabbt, 1min lugnt, 2min snabbt, 1min lugnt... osv. Tog mig runt hela varvet på 20min - det är jag nöjd med!


 

Sen blev det fredagsvin - hämtade ut Morbergs vin och det kan jag varmt rekommendera - lättdrucket och väldigt gott!


 

  

Filmen kan jag också rekommendera - finns 3st i serien ute och de var bättre än vad jag trodde, extra kul också att se Östgöten Samuelsson som kommisarie såklart!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards