Alla inlägg den 31 mars 2012

Spa

Av Josefin Wallin - 31 mars 2012 09:29

Jordgubbar till frulle, sen blir det spa med syskonen!

   

Av Josefin Wallin - 31 mars 2012 08:28

Jag är en "bildbloggare" ha! vad muppit det där lät. Men gillar att ta bilder och det kommer ta en stor plats i mina inlägg. Har inte gjort bloggen ofentlig änn just nu är det mer som en egendagbok;) Gårdagen i bilder kommer här...

Började dagen med skogspromenad med mina bröder Linus och Felix

 

Kolla in nya huset, fick veta att dom nya hyresgästerna flyttar in om en månad. Även om jag ser fram mot Bovik så käns det tungt med att lämna detta hus jag bor i nu...

 

Felix och jag plocka lite sippor...Titta på dom nu på morgonen och tänkte på kontrasten med snö i bakgrunden idag!


     

Jogga med Selma sen kort och oplanerat i skog, några hjortar låg och vila sig i läsidan av en höjd tog en snabb bild så jag slap jakt i kopplet...

     

Mat dags! Lite rökt rådjur från Stig att tugga på sen sushi!!!!!

m    

Sen blev det poker mot Malin Linus och Ante jag vann såklart!!!!!Hitta en fästing på Gismo med fyfan vad äckliga dom är...lustiga oviktiga kryp!

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards